Sraz Ural hostil Šárku Holasovou

05.06.2011 08:30

Sraz Ural hostil Šárku Holasovou


Šárka si zařádila v sedle sajdkáry s chlapy ze srazu URAL,  který se konal o uplynulém víkendu na Vysočině. Vyjížďka organizovaná Pavlem Kučerou byla opět zlatým hřebem srazu. Své dojmy popsala v níže uvedeném článku - děkuji i za Šárku chlapům ze seskupení URALi za prima akci.

 

Radek MC Outdoors

 

Dopis ze dne 8.6.2011 od Šárky:

Ráda bych touto cestou poděkovala za možnost účastnit se srazu URAL, kterou Pořádal SovMotCentr, za kterým stojí pohodový Pavel Kučera, kterého znám  již z Vebrovky. Vůbec partička z Vebrovky mi vytrhla trn z paty, když jsem na místo určení s bagáží na svém invalidním vozíku dorazila sama, bez svého Rusa, kterým měl být Lukáš, zvaný Batman. Z Červené Řečice, kde jsem strávila více než dvě hodiny, nevěda, zda tam můj výlet neskončí, mě nakonec vysvobodil, alespoň pro tuto chvíli, můj hrdina Ivoš.  Na místě, v rekreačním areálu hned vedle hydroelektrárny Želiv to byl pro mne mezi těmi všemi "Rusy" trochu šok. Ale ujal se mě Honza Doležal se svojí posádkou. Dcerou a vnoučátkem ještě nenarozeným, zetěm Tomášem, jejich kamarádkou Verunkou a pejskem. Nejenže mi pomohli s ubytováním, nejenže mi Honza půjčil svoji bundu, když se večer ochladilo a já proti svým zvyklostem, nešla se západem slunka spát, ale zůstali se mnou, povídali si ve chvílích, kdy se neúnavný Tonda s kytarou na chvíli odmlčel.

Ráno mě pozvali k jejich příbytku, uvařili kafe a podělili se o svojí snídani. A pak fofrem nasedat, vyráží se. Jeli jsme okruh podle značek a já se stala navigátorem. No, tu Austrálii, kterou jsem Honzu strašila, jsme nakonec minuli a do cíle dorazili i s trofejí z místního kláštera, pivem borůvkovým. A teď teprve jsem se pořáeně zapotila. To když jsem měla Honzu navigovat aby se zavřenýma očima projel slalomem tvořeným, krom jiného, párem holínek. Pouze jeden bodík mínus, úžasné, to bych nedokázala!

Prostě bylo to tam fajn, hezké prostředí, ubytování i pro mne, na invalidním vozíku, fajn lidičky, kteří se nabídnou ku pomoci i když tam přijeli za účelem se pobavit a zablbnout.

Fotogalerie: Sraz Ural hostil Šárku Holasovou

Tato fotogalerie je prázdná.

Fotogalerie: Sraz Ural hostil Šárku Holasovou 2

Tato fotogalerie je prázdná.