Představujeme: Rostislav Vyhnálek - účastník expedice Titicaca 2010

18.05.2010 00:31

 

 

Ahoj

Jmenuju se Rosťa
Je mi …dva…tři …čtyři……..cet ještě ne …sát, jak kdy
Jsem po autonehodě ( nepovedenej jumping bez lana z mostu )
Co mám rád: jak říká píseň „rychlé koně, mladší ženský a starší whisky“
Co dělám: jak zase říkám Já: co musim - žiju
Po třech letech strávených doma mi došla trpělivost a našel jsem si práci a v současné době již tři
roky pracuju v ČT jako grafik.
Co mě zajímá .. již léta jezdim na vandry,
na vodu, fotografuju a jako správnej fotograf
nemám dostatek fotek, kde jsem Já
Dělám, na co jsem celej život neměl čas,
jezdim na monoski, na kole, potápim se,
sem tam se svezu na čtyřkolce, když je
příležitost a někdo mi ji pujčí , nebo nebo
sjedu nějakou divokou vodu. Ale zkoušel jsem
různé sporty mám, rád lukostřelbu, nebo stolní
tenis, jenom z míčových her vždycky udělám
ragby.
Třeba leto sjame sjížděli Salzu, to jsem se dvakrát
vykoupal, ale vina to byla zadáka žejo
Potápění na Elbě
či jízda na kajaku
nebo na kole
asi největším zážitkem byla přeplavba na plachetnici
Blue Daimond ze Španělska do afriky a na Malorku

 

 

 

 

Mimo to jsem třeba dělal počítačové kurzy pro začátečníky v Centru Paraple, protože si myslím že
tělesně postiženým a zvláště starším lidem je třeba pomoci se dostat mezi lidi a komunikovat a
počítač je jedním někdy i jediným komunikačním a hlavně cenově dostupným prostředkem.
A co hodlám dělat do buducna? Pokračovat a užívat si života, pracovat, vandrovat hrát na kytaru
bavit lidi a mít je rád. Zrovna teď plánuju seznámit se se zajímavou partou bláznů kteří jezději na
saidkárách a možná s nima vyrazit to jejed no kam!!! A pomáhat jim co budu moci.
Rostislav Vyhnálek
Nar.26.11.1961
Jsem střelenej střelec, kamarádi říkaj hyperaktiv
V současné době bytem Praha Ocelkova 677
Mám dvě docela velký a možná vychovaný dětičky Rosťu a Terezu