Poděkování Geneze, Carservis, Auto Dolezal

26.09.2011 13:36

podekovani expedice Europa Cross Roads.pdf (523,4 kB)

 

I v letošním roce se vozíčkáři mohli účastnit dobrodružných akcí díky podpoře tradičních sponzorů sdružení:

 

Vita Rysavy Geneze

Jirka Ledinský Carservis

Barbora Krieglerová

Honza Doležal

 

Vozíčkářská cestovatelská sajdkára, kterou postavil Honza Doležal a přimontoval na ni i Kliktronik, byla doplněna o představec od firmy Carservis a odzkoušena Radkem na expedici po Evropě (5 tis.km), Honzou Motalem na srazu sajdkár v Bruntále či Rosťou Vyhnalkem na srazu Motoroute na Želivce.

Diky finanční pomoci hlavního města Prahy a Mc Outdoors Agency byla realizována celoroční činnost sdružení.

Vozíčkáře podpořila také benefice Mc Outdoors Ride 1 - https://www.mcoutdoors.cz/ .

 

Za všechny shrnul své zážitky Tomáš Uhlík, který najezdil se sajdkárou 1000 km:

 

Vážený pane Ryšavý,

rád bych Vám touto cestou poděkoval za vstřícné jednání, když jsem Vás kontaktoval ohledně dovybavení na jízdu na motocyklu se sajdkárou vybavenou ručním řazením(Radkovi děkuji neméně za možnost mé tisícové jízdy). Vybavení jsem měl tu možnost vyzkoušet přímo, protože v neděli mě potkal déšť.

Ještě jednou děkuji a přeji jen to nejlepší.


Tomáš Uhlík

 

 

 

 

Setkání motorkářů a příznivců magazínu MotoRoute

 

Ve středu telefonát od Radka Krieglera, který pro nás vozíčkáře pořádá jízdy na motorce se sajdkou.Nabidl mi účast nahradnika na expedici do Austrálie a zminil se o srazu Motoroute. V pátek po práci kolem sedmé hodiny sedám na motorku!!! Nechci do sajdky ale na tandem jsem přece silnej chlap. Po skoro třiceti letech.

Jízda noční přecpanou Prahou a pak i dálnicí D1……

Cesta nás vede do rekreačního zařízení ŽELIVKA U Pelhřimova tj. asi 120Km paráda.

Dojeli jsme! V nočním kempu stojí desítky možná i více motorek, kolem nich lidičkové v motorkářském, poslouchají příběhy z cest. Úžasná atmosféra. Poslouchám tedy taky a těšim se na zítřek, opět motorka, Radek má BMV s obsahem1100ccm což je dělo, těntokrát ale budu řídit. Motorka je vybavená zařízením na ruční řazení a nastavcem - posilovačem řízení tak hurrrrá na to.

Ráno snídaně a odjezd na vyjíždku kolona motorek se táhla k Pelhřimovu. Tam se oddělíme a jedem za město kde přesedám, jsem nervní. Stojime z mírného kopečka a tak se mi podařilo se rozject hned na poprvé je to dobré znamení snad jsem všechno nezapomněl. Jedu opatrně řízení sajdkáry je těžké hlavně v pravých zatáčkách je nebezpečí že se překlopíme i když je v sajdě zátěž cca 40l vody v kanystru. Stejně se mi v prudké zatáčce z kopce podaří ji dostat na dvě kola! Musím zastavit jsem vystrašenej, klepou se ni kolena i ruce. Hlavně že jsme nespadli ze silnice byl tam docela velkej sráz, UH!!!!! Dál jede Radek, musim se uklidnit.

Dojeli jsme do Žirovnice, dali si kafičko a dortíček pohoda a sluníčko, dál pojedu zase JÁ.

Jedu tak 20Km a pak se střídáme musíme dojet do Hamzovy léčebny v Košumberku. Radek spolu s Ondrou Veselým tu má přednášku o Sajdkárové vozíčkářské expedici TITICACA 2010 - Peru Bolivie. Dopadlo to dobře přišlo asi 40 lidí.

Zase sedám za řidítka bravurně vyjíždím od informačního centra, později mi Radek prozradil že Ondrovi spadla brada haha. Po čase se zase střídáme, přesto dojedeme do kempu až za tmy.

Večeře, čaj s rumem, jsem plnej adrenalinu. Přisedá si Víťa Ryšavý jehož firma Geneze je i mym sponzorem. Vedeme  řeči o motorkách, a o motorkách a o motorkářích, je mi dobře. Pak ještě poslední přednášky nebo spíš vyprávění motorkářů z cest spolu s fotkama a když už pomalu usínám tak hajdy do postele. Ráno nemužu vstát bolí mně celé tělo brrrr, ale vstanu. Snídane pak rozloučení a odjezd. Tentokrát mi to chcíplo, měl jsem trému když na nás koukalo tolik očí. Dojel jsem skoro do Vlašimi ale pak už jsem necítil ruce, Radek to dotáhl a byl jsem doma. Vana……rozpařenej a uvolněnej jsem nemohl vylezt ven. Bolí mně všechno snad i ty svaly které necejtím, ale CHCI NA MOTORKŮŮŮŮŮ……..

 

                                                                                                        Rosťa Vyhnalek

 

 

 

 

Fotogalerie: Poděkování Geneze, Carservis, Auto Dolezal

Tato fotogalerie je prázdná.