MCOR Fond - projekt č. 2

02.02.2011 15:32

 

 

PŘIHLÁŠKA MCOR MOTO CESTOVATELSKÝ FOND – VÝTĚŽEK BENEFICE

 

 

MC OUTDOORS RIDE

 

 

 

ANOTACE

stručný popis projektu

 

 

ALPENSTRASSE

 

Sajdkárová jízda Alpskými průsmyky v Rakousku, Itálii a Německu

 

 

 

 

TERMÍN NEBO HARMONOGRAM KONÁNÍ

co nejpřesnější popis důležitých termínů ( průběh, zpracovávání dat)

 

 

duben, květen 2011

 

 

 

POPIS PROJEKTU

podrobný popis projektu

 

 

Předně bych chtěla vyjádřit svůj obdiv těm, kdo jsou schopni zorganizovat tak naprosto úžasné až neuvěřitelné akce, poklonu skládám jak jednomu, tak druhému Radkovi (s těmi dalšími schopnými se ráda seznámím!).

 

Na nabídku, někam vyrazit, jsem čekala málem celý svůj život. Tak strašně jsem chtěla cestovat a poznávat jiné kultury i jiný svět, jen člověka, který by mi to umožnil stále ne a ne potkat. Když jsem se k podobně založeným lidem chtěla přiblížit a s nimi vyrazit do světa, slyšela jsem. "Jó já znám jednoho vozíčkáře, ten byl tam a tam, zdolal to a to, já ti dám na něj telefon..." Vůbec netušili, že k tomu ten vozíčkář musel mít minimálně jednoho zdravého člověka a pak také štěstí třeba na ochotné řidiče i spolucestující. Prostě na lidi, které má kolem sebe i ty, s kterými se potkává jen náhodně. Vůbec to nemusí být specializovaný tým odborníků, na které mě "dobráci" odkazovali, ale mohou to být právě oni, stačí chuť a ochota se dělit. Vím, že bez lidí se neobejdeme, já sama mám svojí kamarádku, která mne za vámi zavezla, teprve druhým rokem, ale s její ochotou podělit se o svůj čas a síly, se mi rázem změnil život. První léto jsme navštívily kdejaký folklórní festival, účastnila jsem se jízdy králů, zažila nádhernou atmosféru ve Strážnici. Další léto jsme se vydaly po zdolání Bohinjského jezera, obhlédnutí Bladu dále do Chorvatska a s vozíkem klusaly po Plitvicích ve stopách Vinnetoua. Vím ale, jak je taková výprava pro dva lidi náročná nejen fyzicky, ale i psychicky a to pro oba. O to víc, že mě nestačí ujet XXL kilometrů, já si nutně na ten balvan musím šáhnout, do vzdálené zátoky dorazit třeba po čtyřech.

 

Je rozhodně nezbytné, abychom se na přípravě a zajištění cesty podíleli všichni zúčastnění. Je potřeba se setkávat a účastnit se akcí, tím si ujasňovat vize, vzniklé rozpory řešit. A pak, až my, kteří pomoc přijmeme, budeme mít možnost své mety medializovat, nezapomeneme na toho, kdo nám tento naprosto neuvěřitelný zážitek umožnil. Podporou jeho dalších akcí možná pomůžeme získávat sponzory i další nadšence motorkáře, aby se mohl naplnit sen třeba zase někomu dalšímu.

 

Strašně ráda se zúčastním příprav, ale nejsem v tomto směru dostatečně vybavená a zkušená. Vím jen, že se dílu lépe daří, když se táhne za jeden konec. A mám na paměti, že pokud já pomohu Tobě, příště Tě budu moci snáze o pomoc požádat. Uvítám každou konkrétní radu, jak mám ve věci konat, abychom se dobrali vítězného konce. A vězte, že to pro mne bude překonání sama sebe. Nedělá mi problém udělat pár nechtěných kotoulů, vymáchat se v ledové vodě nebo se nechat ošplíchnout trochou bahna. Ale jít s kůží na trh a přesvědčit ostatní, že jsem to právě já, kdo potřebuje jejich pomoc, bude pro mne křest ohněm. A těch, kteří mi pomůžou a umožní mi vyrazit na cestu mých snů, si pak budu nesmírně vážit.

 

 

 

INFORMACE O ŽADATELI/CE (zveřejněno bude pouze jméno žadatele a jeho kvalifikace)

 

Jméno: Šárka Holasová

 

Rok narození:

 

Adresa:

 

Tel:

 

Email:

 

Kvalifikace nebo zkušenosti ve vztahu k projektu:

 

jsem vozíčkářka, chci jezdit v sajdkáře na expedice a dlouhodobě pomáhat sdružení MCOR jako dobrovolník.

 

 

ÚDAJE O OSTATNÍCH ÚČASTNÍCÍCH PROJEKTU

 

(Jméno, věk, kontaktní údaje, kvalifikace nebo zkušenosti ve vztahu k projektu)

 

 

Radek MC Outdoors - řidič sajdkáry

 

Jarka Stiborová - asistentka vozíčkářky

 

Max Gemperle - hostitel na Love Ride

 

 

 

 

 

 

_______________________________________________________________________________

 

POŽADOVANÁ PODPORA

 

Benzín (7 800,-), dálniční známky (1 400,-)

 

 

VLASTNÍ PŘÍSPĚVEK

 

Úhrada nákladů za ubytování a jídlo (cca 10 000,-)

 

 

DALŠÍ NÁKLADY

 

Sponzoring ze strany asistenky – ubytování, jídlo

Sponzoring ostatní – náklady řidič (Radek MCOR)

 

 

CELKEM cca 28 000,-

 

 

 

 

 

 

PŘEDPOKLÁDANÉ VÝSTUPY PROJEKTU

 

Prosím, uveďte, kde a jak budete prezentovat svou expedici a kde by bylo možné uvést MCOR moto cestovatelský fond a jeho sponzory. Napište, pokud nemůžete prezentovat některé ze sponzorů, kvůli tomu, že jste již dostali podporu od konkurenční firmy.

 

Přednášky – počet, místa: 6 (Zlín, Praha, Vizovice, Poděbrady, Trutnov, Brno)

 

Výstavy – počet, místa: 6 (Zlín, Praha, Vizovice, Poděbrady, Trutnov, Brno)

 

Kniha – vydavatel: nemám

 

Web: www.mcoutdoors.org, www.mcoutdoors.cz, vlastní web

 

Články v tisku: Motoroute

 

Dohodnuté zprávy a rozhovory v TV: Český rozhlas

 

Film (ano, ne): amatérské video