Indické úspěchy

27.11.2009 22:35

 

Všechny Vás srdečně zdravím ještě stále z Indie, dneska jsem měla svůj poslední závod, Eva Kacanu mě vyhecovala, ať se dohlásím na vrh koulí, tu mimochodem už dva roky netrénuji... Jaké bylo překvapení, když po pěti pokusech jsem byla na 4. místě.... Nevím kde se ve mně vzala ještě síla se do toho opřít a zepšit se o půl metru a po druhé za domu co sportuji překonat koulí 7metrovou hranici (7,07m), tímto výkonem jsem se posunula na druhou pozici a tu před další soupeřkou z Indie udržela.
Což znamená, že domu odjíždím nečekaně se třemi stříbrnými medailemi (disk, oštěp, koule).
Druhý člen výpravy českobudějovický Josef Štiak neponechal nic náhodě a z tohoto světového mistrovství si domu odváží dvě zlata za hod diskem a oštěpem.
Největší pochvalu, však zaslouží trenérka z Českých Budějovic Vlasta Hofmanová, která se nám snažila pomoc v situacích kdy nic nefungovalo a neměly jsme prostor se soustředit na závody... Byla tu pro nás jako trenér, doprovod, asistent, nosič....vrba... za to vše jí patří obrovský dík, vždyť já doufala pouze v medaili v disku a Josef taktéž. Naše malá skupina tří jihočechů ve složení 2 sportovců a 1 trenéra, doprovoda... vezeme domu celkem 5 medailí, 2 zlaté a 3 stříbrné.

Mějte se krásně a úsměv na Vaších tvářích

zdraví Jana Fesslová